עולם האופנה יכול להיות אכזרי לעתים. לא תמיד אנחנו יכולים למצוא בו ייצוג הולם לכל קצוות האוכלסיה ולרוב הוא מציב סטנדרטים נוקשים לגבי מה נחשב יפה ומה לא.
בגלל זה התרגשנו לשמוע על הקמפיין האחרון של רשת חנויות האופנה SELECT אשר שילבה ילדים בעלי צרכים מיוחדים בקמפיין האחרון שלה.
אין ספק שהדימוי העצמי נבנה כבר במהלך הילדות ולמהלכים וליוזמות שכאלה השפעה עצומה. גם בקרב הילדים אשר השתתפו בקמפיין וגם עבור ילדים שמרגישים “שונים” קצת.
בקמפיין ניתן לראות ילדה בכיסא גלגלים, ילדה עם הליכון ועוד והוא נעשה בשיתוף עמותת “ביחד” המקדמת את האג’נדה של נורמליזציה והכלה של אנשים עם מוגבלות במדיה ובפרסום ומקדמת שילוב של אנשים עם מוגבלויות בחברה.
אנחנו רוצים לפרגן ליוזמות שכאלה בהחלט מדובר ביוזמה מבורכת ומרגשת.