קמפיין להכלה של ילדים עם מוגבלות במדיה ופרסום

עולם האופנה יכול להיות אכזרי לעתים. לא תמיד אנחנו יכולים למצוא בו ייצוג הולם לכל קצוות האוכלסיה ולרוב הוא מציב  סטנדרטים נוקשים לגבי מה נחשב יפה ומה לא.

בגלל זה התרגשנו לשמוע על הקמפיין האחרון של רשת חנויות האופנה SELECT  אשר שילבה ילדים בעלי צרכים מיוחדים בקמפיין האחרון שלה.

צילומים מתוך קטלוג הקיץ המשותף לבגדי ילדים של רשת SELECT ועמותת ביחד, קרדיט צלם דמטרי גרין (4)

צילום: דמטרי גרין

אין ספק שהדימוי העצמי נבנה כבר במהלך הילדות ולמהלכים וליוזמות שכאלה השפעה עצומה. גם בקרב הילדים אשר השתתפו בקמפיין וגם עבור ילדים שמרגישים “שונים” קצת.

צלם: דמטרי גרין

צלם: דמטרי גרין

בקמפיין  ניתן לראות ילדה בכיסא גלגלים, ילדה עם הליכון ועוד והוא נעשה בשיתוף עמותת “ביחד” המקדמת את האג’נדה של נורמליזציה והכלה של אנשים עם מוגבלות במדיה ובפרסום ומקדמת שילוב של אנשים עם מוגבלויות בחברה.

אנחנו רוצים לפרגן ליוזמות שכאלה בהחלט מדובר ביוזמה מבורכת ומרגשת.

 

צלם דמטרי גרין
Show Buttons
Hide Buttons